7/21/2017

Zaopiekuj się swoim ciałem, to jedyne miejsce gdzie możesz żyć: 10/12 - usłysz świat


Powoli kończę swoje roczne wyzwanie. Co miesiąc zastanawiam się co najlepszego mogłabym wam zaproponować. Co będzie lepsze..wdzięczność czy ssanie oleju...
Ale im dalej w las, tym dochodzę do wniosku,że jednak praca nad sobą od strony emocjonalnej i duchowej robi lepiej ciału niż niejeden zdrowy nawyk dietetyczny czy higieniczny:)

6/13/2017

Zaopiekuj sie swoim ciałem, to jedyne miejsce gdzie możesz żyć:9/12 - 300 marzeń



Ostatnio dostałam zadanie. Wypisać swoich trzysta marzeń! W pierwszej chwili złapałam się za głowę, 300? O matulu! nie mam tak dużo potrzeb, nie mam tylu marzeń wystarczy mi tylko do szczęścia.........................................................
No ale zadanie to zadanie.. zaczęłam wypisywać.. pierwsza setka poszła dosyć gładko, bo mamy niewykończony dom haha..

5/31/2017

Refleksje urodzinowe


Ostatnio wkroczyłam w czwartą dekadę życia. Nigdy nie miałam problemu z tym,że mam coraz więcej lat, wręcz czekałam by być zawsze starsza. A 40 wydawała mi się całkiem magiczna. Jak półmetek... Coś tam przezyłaś, a jeszcze tyle samo przed tobą.. Już doświadczona, ale jeszcze nie stara.. w kwiecie wieku haha. Nikt mi juz nie powie gówniara jesteś, co ty wiesz o życiu haha.. a nagminnie się zdarzało, gdyż nie boje się mówić co myślę i często idę pod prąd ( no dobra praktycznie zawsze hehe). To nie moje doświadczenia, niełatwe dzieciństwo, strata dziecka, samotne macierzyństwo.. czy w końcu  potrójne macierzyństwo, pierwsze cięzkie dosyc małżeństwo, i drugie zgodne już 14 letnie.. definiowało mnie jako kogos, kto jednak coś przezyl i jednak coś wie..tylko to ,że jestem młoda.. No to już nie jestem!